Najważniejsze zasady SEO, których należy przestrzegać w przypadku każdej witryny internetowejObecnie wyszukiwarki są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Samo Google otrzymuje ponad miliard zapytań każdego dnia. W rzeczywistości Google stał się tak dominujący, że jego udział w rynku stale rośnie. Obecnie ponad 61% użytkowników rozpoczyna swoją cyfrową podróż bezpośrednio od wyszukiwarki, nie odwiedzając wcześniej żadnej innej witryny. Dlatego tak ważne jest dla firm, aby ich strona była jak najbardziej widoczna w wynikach wyszukiwania i aby tak pozostało. Solidna strategia SEO pomaga małym firmom zaistnieć w sieci i zbudować zaufanie potencjalnych klientów i wzmocnić pozycjonowanie. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z SEO lub potrzebujesz odświeżenia podstaw, mamy dla ciebie informacje! Czytaj dalej, aby poznać najważniejsze zasady SEO, których Twoja witryna potrzebuje, aby odnieść sukces w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku.

Back-end jest wszystkim

Niestety, wielu właścicieli firm myśli, że tworzenie niesamowitych treści i skupienie się na wyglądzie strony jest wystarczające, aby wyróżnić się w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Chociaż są to ważne aspekty każdej strategii SEO, nie biorą oni pod uwagę struktury treści i tego, co dzieje się na zapleczu ich strony. Algorytm Google bierze pod uwagę wiele różnych elementów, aby określić, jak uplasować daną witrynę w rankingu. Dlatego tak ważna jest odpowiednia równowaga między tekstem, obrazami, filmami wideo, linkami i przejrzystym, łatwym do nawigacji układem strony. Treść musi być łatwa do zeskanowania, a linki i obrazy powinny być odpowiednio oznaczone i oznakowane. Należy upewnić się, że witryna jest łatwa do indeksowania i że każdy element jest prawidłowo powiązany. Obrazy powinny mieć znaczniki alt, filmy powinny mieć opisy, a linki powinny być odpowiednio oznaczone. Należy również upewnić się, że witryna jest obsługiwana z ważnej domeny HTTPS.

Podstawy SEO Writing i jego wpływ na pozycjonowanie

Przejdźmy teraz do szczegółów pisania pod kątem SEO. Musisz pisać dla swoich czytelników - nie dla algorytmu Google. Możesz osiągnąć wysoką pozycję w rankingu bez wymieniania słów kluczowych w samej treści. Ważne jest, aby tworzyć treści, które odpowiadają na pytania czytelników i dostarczają im potrzebnych informacji. Większość czytelników nie wchodzi do wyszukiwarki, aby znaleźć konkretny artykuł lub informację. Wchodzą do Google, aby rozwiązać problem lub znaleźć rozwiązanie dla swoich codziennych wyzwań. Dlatego ważne jest, aby pisać dla czytelników: tworzyć angażujące i użyteczne treści, które rozwiązują ich problemy. I choć Google jest strażnikiem ruchu w Internecie, to czytelnicy są tymi, którzy generują rzeczywiste przychody. Mając to na uwadze, musisz pisać atrakcyjne treści, które nie tylko zapewnią Ci dobre pozycje w Google, ale także zaangażują Twoich odbiorców i sprawią, że będą do Ciebie wracać.